22 Mayıs 2008 Perşembe

poğaça ye etkinliği ve patatesli poğaçalar

günler çok çabuk geçiyor.yine cuma oldu.herkese hayırlı cumalar.poğaça ye etkinliğine herkesin bildiği bir poğaça yaptım.ama çok yumuşak ve güzel oluyor.papatya68 arkadaşımıza etkinliğinde başarılar diliyorum ve poğaçamızın tarifine geçiyorum.(her ne kadar bilsenizde-adet yerine gelsin)

2yumurta(bir tanesinin sarısı üzerine)
2s.b. süt(ısıtılacak)
1s.b. sıvıyağ
2t.k. şeker
1ç.k. tuz
maya
aldığı kadar un
hamur kulak memesi yumuşaklığında yoğrulur.yarım saat kadar dinlenmeye bırakılır.iç konularak şekil verilir.ben patates koydum.üzerine yumurta sarısı ve susam dökülerek yarım saat kadar da tepside dinlendirilip pişirilir ve afiyetle yenir.

19 yorum:

Unknown dedi ki...

selam hayırlı geceler Asiye ciğim ellerine sağlık bacım harika olmuş üstelik patatesli hiç dayanamam aldım götürdüm bloğumda görebilirsin teşekkür ederim canım sağlıkla kal

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm günaydın...harika görünüyorlar.ellerin dert görmesin...cuman mübarek olsun..sevgiler:)

akasyakokusu dedi ki...

asiyecim merhaba canım..valla fatoşta yumurtalı ekmek,köfte pilav sende poğaça..ya ben kahvaltı yapmadım daha iki komşu işkence yapıyonuz banaa..ne hamarat şeyisiniz ikinizde..poğaçalarından aldım kahvaltımı yapayım..
eline sağlık canım sevgiler hayırlı cumalar.

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerine sağlık.Yumuşacık bir poğaçayı hiçbirşeye değişmem..sevgiler...

Adsız dedi ki...

ellerıne saglık hayatm cok guzel olmus pogacaların..
afıyet olsun sıze..
hayırlı cumalar ve ıyı hafta sonları dılıyorum..
sevgiler:)

http://fatostuncay.blogcu.com/

elif dedi ki...

poğaçalar nefis olmuş. nar gibi de kızarmışlar ellerine sağlık

Disalce dedi ki...

çok sevdiğim bir lezzettir..

ellerine sağlık..harika görünüyor....

Baharcicegi dedi ki...

patatesli pogacalar nefis olmus elinize saglik.

Adsız dedi ki...

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

MUTFAKISTAN dedi ki...

eline saglik cok guzel olmus,sevgiler canim

Adsız dedi ki...

Harika olmus, ellerine saglik. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

asiyecigim harika olmus iki renkli pastanda cok nefis ellerine saglik
canim kucak dolusu sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
ellerine sağlık cnm nefis olmuş
hayırlı haftalar
sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık poğaçan çok güzel olmuş.sevgiler

SOFRAM dedi ki...

Canım ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar, yumuşacık poğaçaları pek severim, afiyet olsun, sevgilerimle...

Tuğba dedi ki...

Merhaba asiye, poğaçayı özellikle eşim çok sever. Etkinlikte tarifini görmek isterim. Ellerine sağlık...
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
• Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
• Hanımlarla yapılan günlere
• Beş çayına gelen misafirlere
• Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

26 Mayıs 2008 (pazartesi) -- 8 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da düzenlenecektir..
Tüm arkadaşlarımın katılımlarını bekliyorum.


AYRICA :
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey
• adınızı
• sitenizin adresini
• dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
• tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

Jasminskager dedi ki...

Siteniz cok guzel ,pogacalar da enfes gozukuyor ellerinize saglik.Bende beklerim canim hoscakal.

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar..sevgiler canımm

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık nefis görünüyor poğaçalar...



sevgiler...