7 Mayıs 2008 Çarşamba

ISPANAKLI PASTA




Merhaba;
Ve bende ıspanaklı pasta yaptım.
Biz bu pastaya YEŞİL KEK diyorduk.Bilmeyenler ıspanak olduğunu anlamıyor ya,bizde anlayıp anlamayacaklarını kontrol ediyorduk.Bu zamana kadar ben ıspanak olduğunu anlayanı görmedim. (eşim de anlamadı):-)
Tarifi şöyle;
2yumurta
1s.b.şeker
yarım s.b. süt
yarım s.b. sıvıyağ
1s.b.ıspanak(ezilmiş)
k.tozu,vanilya,un
üzeri için k.şanti
arasına puding
Kekini bildiğimiz usullerle yapıp pişiriyoruz ve soğumaya bırakıyoruz.soğuyunca kenarlarını çok ince bir şekilde kesip alıyoruz ve rondonun yardımıyla ufalıyoruz(üzeri için)
Keki ortadan ikiye bölüyoruz ve daha önceden yapmış olduğumuz vanilyalı pudingi arasına koyuyoruz.üzerini kremşantiyle kaplayıp,rondodan geçirmiş olduğumuz kek parçalarıyla süslüyoruz.afiyet olsun...

19 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

komşummmmm ben geldimm sen nirdesin....aman da aman...ne güzel olmuş bu pasta...çok lezzetliydi..canımm..ellerine sağlık...az kaldı komşum inş..pazar günü kesin dönüş yaparım evime..birazdan ugrucam kapidan...sevgiler..öptüm..

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım..bende burdaydım hemen geldim..aman kocaman bir dilim pasta alayım..bende bir ara çocuklara çaktırmadan antep fıstıklı demiştim:)))
eline sağlık nefis olmuş valla.

. dedi ki...

ELINE SAGLIK HARIKA OLMUS,ISPANAKLI KEK OLDUGUNU GERCEKTEN KIMSE ANLAMIYOR.S�YLEMEZSEN BILINMEZ:)
ISTAH KABARTAN G�R�NT�S� YINE CANIMI CEKTIRDI.
IY G�NLER DILERIM.

karakazan dedi ki...

Denemeyi cok istedigim bir kek,bir türlü nasip olmadi.Harika görünüyor canim,eline saglik.Bende bir dilim aliyorum kizlarimla yeriz.:))

Selamlarimla.

elif dedi ki...

çok güzel oluyo bende yaptım. ellerine sağlık

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm pastan harika olmuş ellerine sağlık
sevgiylekal

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İlk çıktığında çok revaçtaydı. Ben de yıllar sonra bu salı denedim. En kısa zamanda yayınlarım inşallah.

Sizinki de enfes görünüyor,ellerine sağlık.

Bereketli cumalar

. dedi ki...

HAYIRLI CUMALAR DILERIM.ZIYARET VE YORUM ICIN TESEKKÜRLER EDERIM ARKADASIM.
SEVGILER:)))

Unknown dedi ki...

CANİM PASTAN COK NEFİS OLMUS ELLERİNE SAGLİK BENDE İLK YAPTİGİMDA ARKADASLAR FİSTİKLİ DEMİSTİM. YEDİKTEN SONRA SOYLEDİM İNANAMADİLAR MUMKUN DEGİL DEDİLER
YERLERKENDE DUSUNMUSLERKİ BİR İKİ KİLO FİSTİK KULLANDİGİMİ ZANNETMİSLER:)))
CANİM KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ BİRAKTİM.

Feyza Fidan dedi ki...

Canımcım, ellerine sağlık..Benşimdiye kadar hiç denemedim ıspanaklı keki..Lezzeti çok güz3el olmalı..
Ellerin dert görmesin,
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ #2 POĞAÇA YE

Edaca30 ve ben papatya68

Hobidünyam.womanforum için hazırladığımız yemek etkinlikleri "2" poğaça etkinliğine sizlerinde katılımlarını bekliyoruz.

10-5-2008----10-6-2008 tarihleri arasında yapılacak olan etkinlikte sizleri ev sahibesi olarak ben yani (papatya68) ağırlamak istiyorum poğaçalarınızı alıp gelin çaylar benden:)

yapmanız gereken şey güzel ellerinizle yaptığınız nefis poğaçalarınızı bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak bildirmeniz ben gelip kopyaladıktan sonra hem bloğumda ve hemde hobidünyam.womanforum da yayınlayacağım lezzetli paylaşımlarınızı bekliyoruz.

sevgilerle: EDA & AYNUR

NOT:

etkinliğimize bloğu olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com adresine tariflerinizi ve isimlerinizi yazıp göndermeniz yeterli olacaktır bekliyoruz:)

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM MERHABA..ANNELER GÜNÜNÜ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM..

Disalce dedi ki...

harika görünüyor.....

bende çok seviyorum bu pastayı...

ellerine sağlık.....

anneler günün kutlu olsun.....

karakazan dedi ki...

Anneler gününü kutluyorum ve nice yillara hep birlikte...
selamlarimla.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık harika görünüyor. bu pastayı ilk yediğimde fıstıklı zannetmiştim.:) ben hiç denemedim ama en kısa zamanda düşünüyorum.bu arada anneler gününüzü de en içten dileklerimle kutlarım.sevgiler aslı.

http://asmutfak.blogcu.com

Adsız dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 23
http://porselendemlik.blogcu.com ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.

Akşamüstü sohbetine gelen dostlara
Hanımlarla yapılan günlere
Beş çayına gelen misafirlere
Her biri birbirinden lezzetli tarifler

12 Mayıs 2008 (pazartesi) , 25 Mayıs 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 23
http://www.deryadanlezzetler.com arkadaşımızda düzenlenecektir..
Tüm blogcu arkadaşlarımızın katılımlarını bekliyoruz..

22, etkinliğimize harika bir ev sahipliği yapan
http://fatostuncay.blogcu.com/ arkadaşımıza ve
tüm katılımcılara sonsuz teşekkürler ediyoruz..
Sevgilerimizle..

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yağmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey:

Adınızı
Sitenizin adresini
Dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
Tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır.

Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

ANNE OLAN VE OLACAK OLAN BÜTÜN BAYANLARIN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!

Adsız dedi ki...

Nefis görünüyor, ellerine saglik. Anneler gününü kutluyorum canim, sevgiler.

Cafe Gusto dedi ki...

Bloğun hayırlı olsun aramıza hoşgeldin.18 mayıs pikniğinde seni de aramızda görmek isteriz.sevgiler..

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Ellerine sağlık canım
anlamazlar canım eşler hele hiç anlamaz:)
çok güzel görünüyor.bende aara ara yaparım

sevgiyle kal