16 Mayıs 2008 Cuma

İKİ RENKLİ PASTA

HAYIRLI CUMALAR...
müslümanlar için cuma günlerinin önemi bir başkadır.gerçekten önemlidir.peygamberimiz "cuma günleri bana çokca salavat getirin"buyurmuştur.Allahü teala'nın salat ve selamı peygamberimiz Hz.Muhammet Mustafa(s.a.v.)'e olsun.

Kur'ân-ı Kerim'de şöyle buyurulur: Âllâh ve O'nun melekleri Peygamber'e hep salât ederler. Ey mü'minler, siz de Ona salât (ve dua) ediniz ve samimiyetle selam veriniz" (el-Ahzab, 33/56).

Bu âyeti kerimeyle, Peygamberimize salât ve selamlarımızla hürmetlerimizi sunmak farzdır; her müslüman için yerine getirilmesi gerekli bir görevdir. Her müslüman en kısa şekilde:"Âllâhümme salli alâ Muhammed"Allâhım Muhammedi rahmetinle tebrik et ve esen kıl" diye salât getirir.

Herkesin cuması hayırlı ve bereketli olsun.

ve pastamıza gelelim...

pastanın ismini bilmiyorum ama çok sevdigim pastalardandır.ilk gördügümde görüntüsü çok hoşuma gitmişti.hani bayılmıştım denir ya öyle...

tadıda çok hoş...

1 paket kakaolu bisküvi

1paket sade bisküvi

1paket kakaolu puding-süt

pudingimizi ölçülerine göre pişiriyoruz.bisküvilerimizi bir kakaolu bir sade olacak şekilde pudinge batırıp dik olarak diziyoruz.bittikten sonra kalan pudingle üzerini kaplayıp dolaba koyuyoruz.servis yapacağımız zaman çapraz olarak kesip servis yapıyoruz.afiyet olsun...

ve bu pastayı p.d.ç.s.e. ev sahipliğini yapan arkadaşımız deryadan lezzetlere gönderiyorum.sevgiler...

14 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

çok severim canımcım ellerine sağlık
sanada hayırlı cumalar

karakazan dedi ki...

Ayeti kerime cok anlamli,insallah bizler de Peygamberimize salat getiren ve kiyamette sefaatine nail olan kullarda oluruz.Pasta harika olmus eline saglik.
Hayirli cumalar.

EZGi :)) dedi ki...

benimde çok sevdiğim bir lezzettir canım harika görünüyor sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

asiyeee canımmm ben deldimmm...komşum evdeyim ve hep evdeyim temelli döndüüm canımmm..pasta nefis görünüyor..ellerine sağlık arkadaşım..öpüldün...

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik ilk gorunuste hazir biskuvilerden yapilmis oldugunu tahmin etmemistim cok hos gorunuyor

Disalce dedi ki...

canım cumları hep salavat çekeyim diyorum ama unutuyorum...kendimize görev haline getirsek unutmada olmaz galiba...

ellerine sağlık....

iki renkli pastan nefis görünüyor...ismide bu olsa gerek..

öptüm canım...

Ayse Pamuk dedi ki...

her pastayı yapıyorum da niyeyse bunu tutturamıyorum:))ellerine sağlık

akasyakokusu dedi ki...

Asiyecim iyi geceler canım..bak adınıda öğrenmiş oldum..pasta nefis olmuş..taa evlenmeden rahmetli annemle yapardık..hemde ikimiz aynı anda bir ben bir o.bisküvinin tam köşesinden tutup pudinge batırıp çıkarıp aynen dediğin gibi dikey keserdik..ammada parmaklarımız yanardı ama:)))
canım benim tekrar eline sağlık sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım super olmus ellerın dert gormesın.. bayıldım valla..
afıyet olsun..
sevgilerimi bırakıyorum:)
gorusmek uzere..
ıyı haftalar..

http://fatostuncay.blogcu.com/

fatosun mutfagından... dedi ki...

"İYİ DOSTU OLANIN, AYNAYA GEREKSİNİMİ YOKTUR..." (MEVLANA).. Güzelliklerle dolu bir gün dilerim canım. Sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Sevgili Asiye ziyaretin için çok teşekkürler canım. Bloğun hayırlı olsun, aramıza hoşgeldin canım, çok güzel paylaşımların olmuş, devamını bekliyoruz.Pastan hele de Samsunumuzun atomu harika ellerine sağlık güzelim görüşmek üzere sevgilerimle öpüyorum...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Paylaşımın için teşekkürler Asiyecim
Ellerine sağlık.Pasta enfes görünüyor
komşucun gibi sende temizliğe vermedin dimi kendini:)

sevgiyle kal

elif dedi ki...

teşeşkkürler canım yorumun için.iki renkli pasta çok güzel olmuş. onu yapmak ta bayağa uğraştırıyo. bisküvilerin dik durmasızor oluyo

Feyza Fidan dedi ki...

Asiyecim ellerine sağlık, çok nefis olmuş pastan canımcım,
Sevgiler...