24 Nisan 2008 Perşembe

PEYNİRLİ VE KIYMALI MİDYE POĞAÇALAR

Hamur için:
4 su bardağı un
1 çorba kaşığı kuru maya
2 yumurta beyazı
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı ılık süt
1 tatlı kaşığı toz şeker ve tuz
125 gr eritilmiş margarin
İç harcı için:
peynir-maydonoz veya
100gr kıyma(1 kuru soğan ve bahartlarla kavrulmuş)
****Hamur için gereken tüm malzemeler yoğurulur. Yumuşak bir hamur elde ettikten sonra mayalanmasını beklemeden 4 parçaya bölünür. Her bir parça orta büyüklükte açılır. Birinci hamurun üzerine eritilmiş margarin sürülür.ikinci hamur üzerine kapatılır ve onun da üzerine margarin sürülür.kalan 2 bezede aynı şekilde hazırlanır.ve 35-40dk dolapta bekletilir.daha sonra 1 parmak eninde kesilip,elle bastırılıp iç harcı konulup midye şeklinde kapatılır.üzerine yumurta sarısı sürüp 180c de pişirilir.BUGÜNDEN HEPİNİZE HAYIRLI,MUTLU CUMALAR OLSUN ARKADAŞLAR...AFİYETLE...

12 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı cumalar sevgiler....

Adsız dedi ki...

ellerine saglık canım harıka gozukuyorlar..
afıyet olsun:)
hayırlı cumalar dılıyorum..
gorusmek uzere..

fatostuncay.blogcu.com

. dedi ki...

SIZEDE HAYIRLI CUMALAR CANIM,SEVGILER:)))

gülizar dedi ki...

ilk defa gördüm midye poğaça eminim çok güzeldir tadıda,canım sanada hayırlı cumalar diliyorum.

EZGi :)) dedi ki...

enfes görünüyor canım ellerine saglık hayırlı cumalar sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuş canım ellerine sağlık
mutlu haftasonları
öptüm

karakazan dedi ki...

Harika pogacalar olmus,denenecek listesine alindi ellerine saglik.Ayrica seni linklerime eklemek istiyorum eger izin veririsen canim.Daima görüsmek dilegiyle.

sevgilerimle,serap.

akasyakokusu dedi ki...

merhaba canım poğaça nefis görünüyor..helede midye şeklinde hiç denemedim o şekilde..
eline sağlık mutlu bir hafta dilerim..
sevgiler.

elif dedi ki...

merhabalar bloğun hayırlı olsun

bende daha üç ay önce açtım. aramıza hoşgeldin

Adsız dedi ki...

Harika görünüyorlar, ellerine saglik. Güzel bir hafta diliyorum, hoscakal.

Ayse Pamuk dedi ki...

ben aldım bir tane ellerine sağlık

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

canım poğaçalar harika görünüyor
Ellerine sağlık
fatoşumun komşusu

sevgiyle kal