22 Nisan 2008 Salı

MAKARNA SALATASI:)

merhaba arkadaşlar..uzun süredir blogumu güncelleyemiyorum ve sizlere uğrayamıyorum..memleketten annemle babam geldi...bu aralar onlarla vakit geçiriyorum...işte buda geçenlerde misafirlerim için yaptığım tariflerden biri..çok bilinen bir tarif bide benden olsun...
yarım paket boncuk makarna
1 çay brd. haşlanmış bezelye
1 çay bard. haşlanmış havuç
3-4 adet kornişon turşu
2 yk mayonez
1 kase yoğurt
2 diş sarımsak
tuz
üzeri için:
2 yk sıvıyağ
1 tk pulbiber
***makarna haşlanır ve diğer mlazemelerle karıştırılır.üzerine yağda biber yakılıp dökülür..AFİYET OLSUNN..SEVGİLER:)

11 yorum:

. dedi ki...

ELINE SAGLIK ARKADASIM NEFISSSS OLMUSSS.NE GÜZELDIR YEMESI BILIRIM:)))
SEVGILER BENDEN:)))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Gözünüz aydın..Güzel vakit geçirmeniz temennisiyle.
Ellerinize sağlık

akasyakokusu dedi ki...

merhaba aramıza hoşgeldin güzelim..tanıştığımıza memnun oldum ben yemek blogu değilim işte her telden muhabbet var yani..
ellerine sağlık sevgiler.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Gözünaydın canımm
ellerine sağlık makarna salatasını pek severim

sevgiyle kal

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
bloğun hayırlı olsun canım
salatanda harika ellerine sağlık
öptüm

Disalce dedi ki...

canım gözün aydın..ne güzel keşke benimkilerde gelse.....

ellerine sağlık....bilinen bi tarif ama çoook sevilen bir tarif...

nefis görünüyor....

MUTFAKISTAN dedi ki...

cok guzel gorunuyor
eline saglik,sevgiler

Adsız dedi ki...

makarnaya bayılırım.ellerine sağlık çok güzel olmuş.sevgiyle kal

fatosun mutfagından... dedi ki...

MERHABA ARKADAŞIM!!
Merhaba sana güzel insan

Hiç kimse sana söyledi mi?
Ne kadar özel bir insan olduğunu.
Etrafına yaydığın ışığı
Bir yıldızın ışığı kadar,

Hiç kimse sana söyledi mi?
Diğerlerinin hisleri için ne kadar önemli olduğunu

Hiç kimse sana söyledi mi?
çoğu zaman onlar üzgünken,
Senin mesajın onları biraz olsun güldürürdü, ve onları memnun ederdi.
bişeyler göndermek için harcadığın zaman için. Ve bulduğun şeyleri paylaşmak
teşekkür etmeye kelime yoktur, ama birisi senin iyi olduğunu bilir.

Hiç kimse sana söyledi mi?
Seni ne kadar sevdiklerini?

Neyse benim sevgili arkadaşım;
bugün sana şunu söylüyorum ki umarım bu mesajı geri alırım.
İnanıyorum ki arkadaşsız geçen zamanlarda kaçırdığın şeyler çok fazladır.
Arkadaşı ve Tanıdığı birbirine karıştırmayın.
Aralarında bir fark vardır.
Çünkü ben seni önemserim.bu ulusal önemseme haftası...ve bütün
arkadaşlarınıza onları önemsediğinize dair mesajlar yazın ve onların
kendilerini iyi hissetmelerini sağlayın eğer size cevap yazarlarsa bu
onların da sizi önemsediği anlamına gelir.
BU ARKADAŞLIĞIN ELİDİR!!(ARKADAŞLIK DEVAMLIDIR)

gülizar dedi ki...

Ellerinize sağlık makarnanın kendiside salatasıda muhteşem olur,bu arada blogunuz hayırlı olsun güzel paylaşımlar dileğiyle...
NOT: sitenizi hemen ekledim :))

yesildomates dedi ki...

canım ohh ne güzel alen yanındaymış..gözün aydın..

malkarna salatasınıda pek severim..
ellerine sağlık..
görüşmek üzere...