14 Nisan 2008 Pazartesi

***ELMALI TOPLAR VE BEN GELDİM***

uzun süredir yemek bloglarını takip ediyordum,bende bir blog açsam nasıl olur diye düşündüm...ve açtım... ilk tarifimle sizlerleyim..burada çok iyi arkadaşlıklar kuracağıma inanıyorum ve herkesi ziyaretime bekliyorum...ve işte ilk tarifim:
*1 paket petibör büskivi
*3 elma
*1 çay bardağı iri kırılmış ceviz
*1 çk tarçın
*1,5 çay b. tozşeker
üzerine:çikolata sos-hindistan cevizi
***elmaları rendeleyip içine tarçın,ceviz,şekeri ekleyip pişiriyoruz.içine büskivileri kırıp karıştırıyoruz.top top yapıp,üzerine hazır çikolata sosu ve hindistan cevizi döküp,servis yapıyoruz..AFİYET OLSUN...

22 yorum:

Ayse Pamuk dedi ki...

Canım hoşgeldin aramıza iyi ki geldin.Tarif bir hariha hele üstünde ki çikolataya bayıldım ellerine sağlık canım.Sevgiler.Seni linklerime ekliyorum

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Hoş geldin safalar getirdin.

Ellerine sağlık,çok severim böyle topları:)

. dedi ki...

HOSGELDIN SEVGILI ARKADASIM,TARIFIN COK GÜZEL ELLERINE SAGLIK.
GÜZEL PAYLASIMLARDA UZUNNN YILLAR BIRLIKTELIGIMIZIN DEVAM ETMESI DILEGIYLE.
SIMDIDEN BOL ZIYARETCILERINIZIN OLMASINI DILIYORUM.
SEVGILER.

nilüfer dedi ki...

hosgeldin :)) ilk baslarda insan ne yazacagini sasiriyor ama devami güzel geliyor :)) basarilar dilerimm :) görüsmek üzere

nilüfer dedi ki...

hosgeldin :)) ilk baslarda insan ne yazacagini sasiriyor ama devami güzel geliyor :)) basarilar dilerimm :) görüsmek üzere

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım komşumm o güzel ellerine sağlık harika olmuş...sevgiler...

şengül dedi ki...

hoş geldin sefalar getirdin elmalı toplar çok güzel olmuş bende çok severim ellerine sağlık canım

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım
Aramıza hoşgeldin sefalar getirdin:)

elmalı toplarda harika görünüyor
ellerine sağlık
sevgiyle kal

Unknown dedi ki...

canim aramiza hos geldin.
tarifin cok guzel ellerine saglik seni arkadas listeme ekliyorum.guzel tariflerini daha iyi takip edebilmek icin.
kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

Feyza Fidan dedi ki...

Aramıza hoşgeldin Bereketli Mutfakcım :))
Dilerim adın gibi bereketli olur bizlere bol bol böyle güzel tarifler verirsin. Ellerine sağlık canımcım,
Sevgiler...

Disalce dedi ki...

canım hem hoşgeldin hemde hayırlı olsun bloğun....

burda zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın....başına oturunca dur şunada bakayım şurayada gireyim derken bilgisayarın başından kalkamayacaksın........

ne iyi ettinde blog açtın.....

ellerine sağlık...verdiğin tarif harika......çok öptüm seni...

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba,


Bloğun hayırlı olsun yaşamına yeni güzellikler getirsin...


Ellerine sağlık nefis görünüyor.




sevgiler....

SOFRAM dedi ki...

Canım merhaba, aramıza hoşgeldin, bloğun hayırlı olsun. Ayrıca ziyaretin için de teşekkürler.Harika bir tarifle merhaba demişsin ellerine sağlık canım,güzel paylaşımlarınla uzun yıllar birarada olmak dileğiyle sevgiler...

elif dedi ki...

hoşgeldin canım. bende yen isayılırım .inan çok güzel vakit geçiriliyor burda.pişman olmayacaksın. güzel paylaşımlarla görüşmek üzere canım

yesildomates dedi ki...

canım arkadaşım hoşgeldin sefalar getirdin..
uzun soluklu bir blog hayatı diliyorum..
artık sık sık görüşürüz..
ellerine sağlık..
tatlıda miss gibi olmuş...
öpüyorum..
görümek üzere...

karakazan dedi ki...

Merhaba,

Hosgeldin diyorum ismin gibi blogunda bereketli olur ins.Yeni ve güzel tariflerde bulusalim.Elmali toplarda nefis olmus ellerine saglik.

selamlar,serap uzun.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Hoşgeldddiiiiiinnnn, ne iyi ettin de geldin:)))

Bereketinle gelmişsin hem de, hayırlı olsun:)))

Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler....

MUTFAKISTAN dedi ki...

hosgeldin canim hayirli olsun
tarifin cok guzel ellerine saglik,sevgiler

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımmm sevgiler hayırlı cumalar

Adsız dedi ki...

Kocamaaaaan bir hoşgeldiniz. :)
Sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

GÜL SENOL dedi ki...

CANIM SITEN COK GUZEL OLMUS TARIFLERIN HARIKA HERKES COK BEGENIYOR ISPANAKLI KEKIN COK GUZEL GOZUKUYO BIDE ONU DENIM BURADA HERKES COK BEGENIYOR GELEN MISAFIRLERIN DAMAK TADI DEGISTI TARIFLERINI ISTIYORLAR BENDE TARIF DEFTERI ELIMDE DOLASIYORUM.HERSEY COK HARIKAGOZUKUYO INSALLAH HEP BOYLE DEVAM EDER HAYIRLI CUMALAR ALLAH CC SELAMI VE BEREKETI UZERINIZE OLSUN..........

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

HAYIRLI OLSUN..
BOL PAYLAŞIMLAR DİLİYORUM..
SEVGİLER.